tisdag 28 juli 2009

ur en hjärnas tankar

Hej!

Idag är en sådan där dag då man vaknade sent, gick upp och placerade sin kropp under dusch munstycket, vred på kranen och vattnet började forsa ner över min heta kropp. Satte på kaffe och slog på datorn inte med våld utan på power knappen. Somnade tyvärr sent i går och det bäddar ju för en seg morgon. I dag består mitt liv av att söka jobb och tvätta. Gotlands flaggan fladdrar på trots att det blåste på en aning häromdagen. Mitt huvud känns underminerat av att inte ha en arbetsplats att gå till och att fortfarande efter 13 veckor inte fått besked från alfa-kassan om pengar. Så nästa månad känns lite jobbig då jag inte riktigt vet vart pengarna kommer ifrån. (man har ju rånat banker så länge jag känner till.) men det brukar ju inte gå så bra för de flesta, dock finns det ju fördelar och nackdelar. Man får tak över huvudet och man får mat och utbildning. Men ganska så lite rörelsefrihet om man säger så. Kanske Du som läser just det här har ett jobbförslag! Se mer på min hemmasida under CV www.marsu.se. Lev och njut, jag skulle nog aldrig råna en bank.

Inga kommentarer: